Kom igen nu

 
SUPER FARMORS BLOGG
V.43
SÖNDAG
151025
Inga & Imgalill
GRATTIS
 
Dagens citat.
Bildresultat för citat på svenska 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.

Har svårt att sova den där extra timmen....
Var inne i duschen redan före fem.....
Men nu skall jag njuta lite av frukost och avslappning.
(gårdagen var lite tärande då med långa resor.....)

Är dunder förkyld... hur skall detta gå???
Får hoppas att det är bra så man kan jobba lite.
Har en del att stå i.....

Dagen flöt förbi och jag med den.....
Det funka så där, med huvudvärk och med en liten släng av kropps värk.
Men det blev lunch och det blev eftermiddag och hem.
Så allt klart. Hem och kurera mig och sen sova.

Händer inte så mycket i kväll heller eftersom jag är dålig....
Men lite fisk fixa jag och dog på soffan sen.

Slut i rutan.

 
HAKUNA MATATA.
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0