Nu är det docktors dag......

 
SUPR FARMORS BLOGG.
V.42
TORSDAG
151015
Hedvig & Hillevi
GRATTIS
I dag fyller min gubber bror år.
Grattis Arto.
 
Dagens citat.
Bildresultat för citat på svenska
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vakna upp och är pigg... hur pigg som helst.
Jag undrar bara....vad händer????
Gubben skall till jobbet och jag är ju då .... ledig
av två anledningar.
 
Det är alltså en sån där piggelin morgon där allt är perfekt.
Duschen först, vattnet lagom varmt och det är så
himla skönt att stå här.
Min frukost... alltså... vad vore en morgon utan en frukost.
Du kan aldrig ana hur jag kan längta till morgonen
och min frukost. Det är sjukt vad jag njuter av den.
Som i dag... går upp fem för att njuta av min frukost.
 
Min dag börjar nu lite sakta.... inga hastigheter nu det här blir som jag har planerat.
Njuter av stunden och har en sån skön återhämtning att det är .....
Orden är borta......
NJUTER.
 
Nu skall jag först till Salem för att ta en kaffe, första läkarbesöket....
Jolin astma läkaren. Hem med dom och sen jag... iväg läkasamtal blev
som jag förväntat mig. Äta de jag äter och inte mer än så.
Det måste ju ge effekt när man går ner på styrkan....
OK så jag skall ha ont då....
 
Skit samma, nu kör jag så. tillbaka till Salem... passa knoddar till 
16.20 när pappa i huset kommer hem.
Nu hem och göra mat..... Spagetti och köttfärssås alla PH.
Gott som attan.
 
Fixa mitt vatten fall, det är fint som fasen och jag
gillar det.
 
Det blev ju fint nu kan man ha lite mys på kvällen när man sitter och skriver.
Eller relaxen på morgonen. Båda gillar jag.
Gör lite kväll nu.
 
Slut i rutan
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0