Ny månad

 
SUPER FARMORS BLOGG.
 
VECKA 40
TORSDAG
151001
Ragnar & Ragna
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat på svenska
 
GOD MORGON MIN TROGNE LÄSARE,
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Det är redan oktober......
Vart tog sommaren vägen???
Jag fattar inte att det är bara slut på min sommar tid.
Ja då skall man längta till december och ljus stämningen
och allt fint som man har då.
 
Upp och hoppa solstråle... här skall vi rusa in i duschen och fixa frukost :)
Tar en lätt sådan eftersom man får en klockan åtta också....
 
I dag är det i alla fall planerings dag för oss på A och B,
det kommer att bli så kul. vi kan lyssna på massa nya och spännande
saker. Så då åker vi  Sundby gård i Huddinge för en fin dag.
 
Anlände till en liten frukost, sen föreläsning om munhälsa och efter kaffet var det om BPSD 
Lunchen var helt enastående och jag tyckte det var gott, förrätt var sallad och lax.
Fisk till huvudrätt också. Kaffe med choklad efter.
 
Fint ställe.
 Efter lunchen hade vi en givande föreläsning.Annette från företagshälsan
prata om Personalhälsa, miljön och hur man kanske bör vara med kollegor.
Vi fick diskutera kring att ha det bra på jobbet, vad som är viktigt.
Hur vi tänker kring kollegor och hur man tolkar olika.
 
Lite bilder
Solen går upp :)
ACP och jag var först ner till vårt konferans rum.
Camilla i diskution.
Här är några till Pernilla, Anna, Beatrice och Kurt syns :)
Maggan, Nese. Angelina Pernilla och Anna.
Maggan.
 
Så en vädans trevlig dag hade vi.Vi tar med oss massa bra saker.
Vi skall vara ett team som stöttar varann.
Kära kollegor jag är här så ni vet :)
 
Men så slut i skallen blev jag så jag hade lovat att ta upp
Linus för att se fara till brinken vid sex och lämna. 
Så det var väl de som skedde lite segt, När jag lämna så tog jag en snabb middag 
och kaffe med dom.
 
Nu skall jag hem innan jag somnar i stolen.
Oj oj vad segt. Kolla lite på TV men det går inte pang så sover jag.....
 
Slut i rutan.
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0