Och så.....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 42
ONSDAG
151014
Stellan
GRATTIS
Islamska nyåret
är i dag.
 
Dagens citat
 
Bildresultat för citat på svenska
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Det är en tidig morgon.....
Jag skall jaga in i duschen och sen på med
kläder och äta min frukost.
 
Nu till jobbet och en påtår med ACP,
Jo jag jobbar med bästa ACP.
Så det kommer att vara en bra dag :)
 
Dagen flyter på så jag tror det är räls på jobbet :) .
Inga störningar, inga avbrott allt som det bara skall.
Promenera med en gäst utomhus och känner på
höst värmen som är så skön i dag.
 
Vi går för att plocka upp matvagnen efter promenaden.
Det var en skön stund att komma ut i luften och få in syrehalt i lungorna.
Nu är det bara att att göra det jag skall.
Äta lunch.
 
Kollegor som skall börja 12 dyker upp och det är så bra.
Vilket fint team vi är :). Så bara bra.
Vi kommer att dra denna växelvård till höjden.
 
Då är det hem färd och jag skall på en fika på Brinken.......
Här är det bara att vara mjuk och tyst. Här är det någon som har ont
i kropp och skäl. Lilla killen vad jobbigt, jag känner hans värk i huvudet.
 
Ja dagisbarns första året kan vara så jobbigt. Joline, Haylie och Linus
är astmabarn och det är så tungt när dom blir förkylda.
Massa hög feber, värk i kroppen,  jobbigt med andningen och snorigt.
Hoppas dom kryar på sig nu.....
 
Tackar Camilla J för vägvisningen på luren om en väg i Vårsta.
Jag kom rätt på en gång, det var så bra, här hämtar jag ett par stövlar till Joline.
Fina som bara den.
 
Sen hem och jag har ju Linus med mig.... Han vill åka mormors hus.
Han är så bestämd, att vara med mamma så många dagar kan inte vara bra.
Eller att vara så sänkt som han har varit.
 
Nå väl jag kommer hem och gubben på soffan och jag säger att det är mat om 5 - 10 min.
Köttbullar till Juhani och Linus....... Kyckling till gubben och mig.
MEN det blir jag själv som äter i köket.
Gubben sover så tungt att han vaknar inte av att jag väcker honom.
Juhani och Linus äter vid datorerna...... Där sitter dom som två data nördar :)
Linus åt åtta köttbullar och massa makaroner, de första på denna vecka
det är ju lysande :) .
 
Nä hem med han och sen är det jag som gör kväll......
 
Slut i rutan
 
 
HAKUNA MATATA
Det är ocd som är bra.
//SUPER GRANNY
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0