Och så kommer.....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
 
V.41
Onsdag
151007
Bergitta &Britta
GRATTIS
 
Dagens citat.
Bildresultat för citat på svenska
 
GOD MORGON MIN TROGNE LÄSARE,
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
När min klocka ringer känner jag.... inte nu... jag är trött.
Det betyder att jag har sovit illa i natt.
Hur många uppehåll jag har haft vet jag ju inte
men trött är jag.
Efter dusch fixar jag min frukost.
Njuter ett tag och kommer in i rutin.
Känns så bra så upplyftande så.....trött.
 
Nä uppryckning nu PH här kan du inte dega i hopp dig.
Nu tar vi tjuren vid hornen och gör en fantastisk dag.............
Jag kör till jobbet och kommer 10 minuter i sju .... sen ja det är jag
jag vill ju gärna ta kaffe innan jag kastar mig in
i problemen som bör lösas.
 
Tar en stå fika tillsammans med Lydiah som också börjar sju.
Nu är dagen på G och jag har en bra morgon.
Jag har hand om vår fina dam.
Hon kommer upp och det flyter så himla bra.
Nega kommer in åtta och vi har sten koll på allt.
 
Lunch ... stekt sill och potatis med löksås???
Lök sås till fisk....OK lite udda kan jag tycka.
Nu kommer ACP, hon skall jobba kväll.
 
Det går som på räls små saker bara, ett möte med faklig inriktning.
Nu kommer även Camilla, så nu är det full fart upp på möte.
Röstning om att ha fler ombud.
 
Nu är det bara att kolla in alla fina saker som kommer från 
vård väskan. Jag och Camilla beställde ett litet paket med;
sax,
pennhållareplastficka till pennor, 
ny undersköterska nål,
penna med lampa,
nyckel band,
korthållare
och en annan lampa. Det var som lilla julafton.
Så nu är det bara lite mer än en timme kvar.
 
Slut för i dag, fick med mig lite om föreläsningen Camilla skall ha,
om demens med Beatrice.
Hoppas på en utbildning som är intressant.
 
Nu är det middag hemma och sen tvättstuga.
Jobba jobba.
 
Jag vet inte ... men att ha tvätt klockan sex efter jobbet är ingen bra idé.
Så trött så död. Jag kollar på CSI Miami
och avslutar min dag.
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0