Sjuk som F::!!!!

 
SPER FARMORS BLOGG
VECKA 44
151026
Amanda & Rasmus
GRATTIS
GRATTIS
Amanad på
Namnsdagen.
 
Dagens cita
Bildresultat för citat på svenska
 

VÄLKOMMEN TILL MIN DAG

Vakna med ett ryck och känner.......
nej det är inte sant!!!!!
Jag mår piss.

Det kommer inte att gå, jag fixar inte detta i dag.
Trodde verkligen det men nej nej.
Huvudet värker och kroppen också.
Jag måste nog vara hemma i dag.

Kommer bli korta dag redogörelser.
Det händer nog inte så värst mycket när man är sjuk.

 

Jag ligger på soffan och kollar tv och sover där, äter där. Jag bor på soffan.

Inget nytt eller annat häner.

Slut i rutan.

HAKUNA MATATA,

Det är ord som är bra.

//SUPER GRANNY

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0