Söndag ....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V.41
SÖNDAG
151011
Erling & Jarl
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat på svenska
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vaknat så där tusen gånger i natt.
Jag vakna faktiskt första gången 23.38 i går kväll.......
Sen var det massa vaknade i natt sovit så oroligt.
Undra vem som mår dåligt nu då???
Har så starka känslor.
 
Nå väl efter många om och men går jag upp.
Min frukost först som blir störd av att gubben också kommer upp.
Han letar efter olika saker på nätet och snackar hela tiden.
Så min dusch blir nu min återhämtning i lugn och ro.
 
Så nu är min dag ett faktum.Jag har dock lite att stå i kom jag på.
Gubben skall till Biltema och köpa olja.
Jag köper lite spolarvätska.
 
Hem med det och sen kolla besiktning på saaben.
Tisdagsmorgonen fick jag. Nu ner för att hämta 
 Camilla.
 
Vi far till graven på Botkyrka kyrka.
Nya blommor till hösten.
 
Hem med Camilla och vidare till Juhani i Salem.
Hitta litet sjuk tjej.
Och en fin store syster. (dom andra var inte hemma) .
 
Så hem och plocka upp gubben igen för att åka till OK och köpa lampa.
Nu hem med han och ner till Willys. Handla mjölk.
Och hem igen, jag på pekar att bilen, min SAAB är skitig
då brinner gubben av.
 
Vad är det med gubbar??? Har dom mens varenda dag efter 50????
Fan gå och häng dig för fan..... 
Nu är jag sur också......
 
Middagen blev en köttgryta som gubben fixa... han var sur då också,
sen var det kaffe som gällde, då blev han på bra humör. 
Vid 18 tiden skulle han gå till Rickard och då minsann var allt som solen....
Knäpp han är.
 
Jag har i alla fall varit ute och satt in mina saker i Saaben.
Måste bara ha någon stark hjälpsam kille att sätta barnstolen på plats.
Den skall ju sitta säkert.
 
Nu är det nog lite time för mig att slappa och göra kväll.
Ta en extra värk tablett, min hand är inte nådig :(.
 
Slut i rutan.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0