Tappar konceptet.....

 
SUPER FARMORS BLOGG
V.44
TISDAG
151027
Sabina
GRATTIS
 
Dagens citat
Allt som förr var en synd är nu en sjukdom.
Från
Pricken över Livet
 
När jag vaknade konstatera jag att jag har hostat i natt
så min röst är påtagligt påverkad.
Har svårt att få ljud fram.
 
Klockan är ju 04.30 men det skiter jag i jag tar mig upp och 
fixar en frukost och tänder lite ljus. Det ger mig lite styrka i alla fall.
Det blir en kaffe också.
 
Soffhäng med mig själv i dag.
Fasen vad det är tråkigt när man är oförmögen att göra något.
Tror jag har kollat alla möjliga saker på TV i dag.
Somnat, sovit en timme kolla TV och somna igen.
 
Min dag på soffan.
Ont i ryggen....ja det är klart inge bra detta.
Går och lägger mig nu.
 
Slut i rutan
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0