Utflykt.....

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 43
LÖRDAG
151024
Evert & Eilert
GRATTIS
FN - Dagen
 
Dagens sitat
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Sover till sju som i går???
Det var inte till sju utan sex, min klocka går på extra sommar tid :) .
Ställer om min klocka så jag får rätt tid i morgon då det är jobb.
 
Nå min dag börjar med att jag är lite tjock i halsen.
Kommer säkert att bli förkyld.
 Men det oroar vi oss för senare.....
 
Frukost, ljus och avslappning med stor återhämtning.
Jag är så fantastiskt nöjd med morgonen,
allt flyter på och inget är svårt.
 
Det är en lite begynnande huvudvärk som snart är borta med vatten och avslappning-
Varmt och kallt på en och samma gång :) sjön dag det blir.
Jag är optimist och kör på.
 
Nu är det bara att plocka upp bar och köra dagen i Nynäshamn.
På väg och spänningen är på taglig.
Nynäshamn
Bollhav.
Denna tjej skall vi se och hennes apa.
Men lite lek först.
Nu är vi på biosalongen och väntar på Totte.
Linus är trött.
Vi väntar på att få autografer.
Melker med.
Här är dom nu,
Linus våga sig fram till Totte.
Joline var lite mer avaktande.
Glass paus
Nonno och Melker
Tåg resan hem.
 
Och allt blev bara så bra.
Vilken dag och den sluta med att jag och Joline blev bjuden på middag hos Camilla.
Gott med köttfärs. Sussi var där och det var så kul att träffa henne.
Nu är min dag slut.
 
 Slut i rutan.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0