Veckan fortsätter

 
SUPER FARMORS BLOGG.
 
v.41
TISDAG
151006
Jenny & Jennefer
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat på svenska
I bland måste man vara hård.
 
HEJ MIN TROGNA LÄSARE,
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna vid tre men lyckades somna om efter ett toa besök.
Vakna igen 05.30 ville inte gå upp då heller och slumra igen.
Så när jag vakna för tredje gången 06.15 går jag upp.
 
Duschen, så varmt så skönt så uppiggande.
Fixa frukost och min dag är igång.
Tänder ljus här och där får en så  härlig
känsla.
 
Min dag är bara min.
När jag nu ändå är vaken och uppe kan jag ju lika gärna 
åka till affären och handla mjölk, kaffe och någon bröd skiva.
Det är fasligt vad det kan gå mjölk här.
 
Men det är ju så när sonen oftast dricker O´boy.
Och nu är dom två också :)
 
Nä lite kaffe på detta och njuta en stund till.
Jaha ja halå där i Salem, vad gör du???........
Nä jag börjar 12 så jag åker snart........
Var någonstans?? Och Jag kan lämna den.
Kommer till Salem stracks efter 11.
 
Då är det time att ta sig till Salem, hämta saker från svärdottern
och köra till sonen på vägen till jobbet. Trevligt att träffa han så här på 
arbetet, vi snacka lite och sen var det bara att fortsätta för mig,
mot jobbet.
 
Var på plates 10 i och det var så bra.
Fixa med lingonsylten, så nu är det klart och då är det lunch.
Servera till gästerna och satte mig vid dem.
 
Lite bra dag med musik i dag så det går av bara farten att fixa bilar 
och hjälpa Lydiah att fixa nya boende på datorn.
Nega dyker upp och går bort till andra sidan för att
vara med och lyssna på musik.
 
Så nu är det klart allt och man kan egna sig åt att fixa och trixa med gästerna.
Vi har samtal om ditt och datt, kommeterar filmen på TV och
de mins vilka skådisar som är med.
 
Nu rullar allt på och så är klockan åtta och jag kan åka hem.
 
Völ hemma fixar jag bara sängen och skall kolla tv.
Men upptäcker att jag slarvat med min medicin.
Missa den på morgonen.... Fan....
inte bra.
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0