Då jobbar man igen

 
SUPER FARMOR
 
ONSDAG
150916
Dag & Daga
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat 
Hej min trogne läsare,
välkommen till min dag.
 
En ny dag ... nya förväntningar och nya utmaningar.
Första utmaningen..... Gå upp på morgonen. 
Inte så kul i dag har lite ont i min hand som läkaren klämde på i går.
Men va gör det... det går väl över.
Då är det frukost på agendan så jag börjar där.
 Njuter av den en stund och hoppas på
att handen ger sig.
 
Nu är det ju bara att ha en bra morgon ....
Händer inget speciellt, är bara en bra och lugn morgon.
Fixar och plockar sen är det ju lunch efter som jag börjar
12 så skall jag ju ha en liten lunch innan jag går.
 
Färdig och drar mig mot jobbet ... kommer fram och skall leverera 
lite Aloe. Men hon är ju ledig och kommer kväll i morgon.
Då får jag leverera i morgon.
 
Nu är det ju så att jag tittar upp på klockan .....
Oj 11.00, det var inte meningen.
Ja ja jag sätter mig en stund och fixar med mailen och
ser var för intressant jag har fått.
 
Jaha ja nytt schema.... hoppas det inte är så ändrat.
Kollar när jag kommer hem.
ACP har bryggt nytt kaffe ...mmm gott.
Jag läser också om mina gäster/boende i dag.
 
Så nu går jag och börjar med lunchen.
sju gäster har vi denna vecka och det är bra.
Vi skall väl hitta på saker att göra och det är ju inte så
lätt när det är så att de vill vara ute.
 
Vädret är ju inte så varmt, men vi promenerar och har jackor på.
Så är det med det då. Dagen rullar på och dagen går hem
och kvar är jag och Camilla.
 
Vilken underbar dag vi har haft.
Flyter på och det är så bra.
Camilla fixar och trixar där ute medans jag hjälper damen.
Letar kläder och sen är det kvällsrutiner.
 
Allt har ett slut och även denna dag.
Min son ber att få bli upp hämtad.
Ja ja OK jag kommer.
 

Jag då skall man kolla schemat ....
Med överblicken så var det ju så att hela mitt schema är ändrat.
jag har samma lediga helger men tider och allt är ändrat.
OK bara att ändra i almanackan då.

 
Nu skall jag göra kväll ....23.10.
 
GOD NATT
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
//SUPE GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0