Det är en ny vecka,

SUPERFARMOR 
  
MÅNDAG
150907
 Kevin & Roy
GRATTIS
Dagens citat.
Bildresultat för citat 
 
GOD MORGON MIN TROGNE LÄSARE.
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vi har en måndag och det är vecka 37, tiden är ett fenomen som tickar på.
Allt man vill göra men inte hinner hoppas jag på att göra längre fra,.
 
Ja min dag är på G och det är en fika med bästa Susanne Paakki
som står på agendan innan jobbet.
Men först en morgon.
 
Drömde om ett antal toalettbesök nu på morgonen :) .
Bara så där himal kissnödig och det hjälpte inte att gå på toa..... :)
Då är det lika bra att komma tillbaka och gå på toa :)
Fixa frukost och njuta av morgonstund.
Ljuset syns mer nu ocj man kan känna hela atmosfären av lugn.
Det är bara min stund inga måsten inget som stör bara jag och frukost :)
Den gudomliga avslutningen med ....
 
Nu är min dag igång och jag skall ha en hund hos mig i dag.
Hon är en trött dam med några år på nacken.
Så min soffa skall vara hennes vilo plats i dag.
Sällskap av en sjuk gubbe.
(he he det lät ju fel he he)
 
Tar och rullar mot Susanne nu :) .
Ja då är det bara att parkera vid Costello och se där är hon.
Susanne med en liten söt tös.
 
Fika och snackar, tiden rinner förbi och så var det bara att åka mot jobbet.
Jag hoppas att det blir utflykt i dag.  
Ja det är det HURRA!!!!
 
Jag och två kollegor tar tre gäster och far till Vilkingavägen för
lite kaffe med dopp och korv.
Lite snack med hon som har hand om det.
Lott heter hon tror jag.
 
Vi har en trevlig lite stund och sen kommer cirkusen,
när vi skall hem. Men va snälla.
Hu kan man höra så fel???
 
Jag säger så här,
" Hej jag har tre stycken personer som har tre följeslagare som skall åka.
Två skall sammåka, alltså två kunder ( deras kund nr)
och två ledsagare i en bil.
I den andra bilen en kund och en följeslagare".
 
 Hon skicka en bil som skulle ta tre kunder och en följeslagare......
 
Nå väl kommer vi till Västergården.
Ja det var ju skönt, det blev lite kaffe och så.
Sen var det hej då till Camilla.
Och jag arbetar kväll med Maria.
 
Så elegant kväll.
Hur smidigt som helst.
 
När jag kommer på min parkering står en dåre där.
I min och gubbens ruta.
Jag tob skohornet och slida in.
Det är tigt.
 
Men tyvärr jag har parkerat på fel sida egentligen.
Gubben ringde till någon och sen får vi se vad som händer. 
 
Nu hittarjag min säng
GOD NATT
 
Hakuna Matata,
Det är ord som är bra. //super granny 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0