Det är torsdag

 

Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TORSDAG
20150903
Alfhild & Alv 
GRATTIS 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för CITAT
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
    
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 Då har man sovmorgon ..... men vad händer???
Min gubbe är tydligen lite dålig då .....
och skall vara hemma. Jimmie kommer för att
hämta något så dom pratar med varann.
 
Och min gubbe är inte den tysta typen,
man kan tro att en stor ongvälr rullar i köket.
Den muttrar också.
 
Det är bara att gå upp och fixa frukost.
Ja och då lägger han sig och vilar på soffan och allt är lungt i gen ....
Men va... kunde han inte ha varit lite mer tyst innan???
Jag behöver ju sova.
 
Nu är min dag i gång och jag tängte ta en kaffe hos min dotter på 
Brinmken. då ringer gubbet och säger att han MÅSTE ha min bil.
Han skall till Ekerö och lämna nyckel.
 
Jo ja det är väl ok men fan jag har tvätt 10 måste hämta mig innan 9.
Och han kom dä vid halv nio, jag lämna Linus eftersom jag ändå skall den vägen.
Dotter till jobb, Linus till dagis, jag hem med en sjuk man.
Vilken morgon.
 
Nu är det tvätt och jag har jagat upp Juhanie :)
 Vi går ner och sätter på maskiner .....
Jag upptäcker att detta var inge bra... Jag skall ju åka till jobbet nu.
Jag börjar ju 12, han blev kvar själv och
stora maskinen strula.
 
Men han fixa och trixa och det blev klart.
Jag var op jobbet och träffa mina fina kollegor.
Har ett möte och så var det full fart på denna dag.
 
Jag och Dilan jobba kväll och det går som en dans.
Hon fixar och trixar. Ja då är det bara så.
 Hon slutar åtta och jag nio.
 
Häm och försöka relaxa gå ner i varv.
Jag har lite ont i halsen .....
Öh inte nu snälla....!!!!!
 
 God natt
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0