En bra dag??

 
SUPER FARMORS BLOGG
LÖRDAG
150926
Enar & Einar
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat
 
GOD MORGON MIN TROGNA LÄSARE,
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Har sovmorgon.... jo det är sant jag vakna 07.20.
Fatta jag har sovit från ....02.15 till 07.20 :)
(natten har varit jobbig med värk i mina ben)
Helt underbart.
Nu skall jag plocka fram min frukost och njuta av den i min still het.
Gubben är i vardagsrummet , han sover säkert.
Och Juhanie lade sig i sin säng igen.
 
Nu är det jag och min själ....
ljuset och andas ...
återhämtning.
 
Min dag är igång och jag skall bara njuta av den, inget planerat inga måsten.
Det blir ju kul att se hur länge detta fungerar.... inga måsten.
Dom kan ju bli om skrivna :).
 
Så jag har en bra dag mitt huvud är OK, Har bara tagit en Alvedon i dag.
Så det är feberfritt och lagom med huvudvärk, kroppen är som den är men det är jag ju van vid.
Nu skall jag hjälpa gubben med att flytta båten och se till att SAABEN kommer längre fram så den kan bli fixad. Vill nog kanske ha min fina SAAB.
 
Fixa god gratäng med bacon, köttfärs,lök och makaroner.
Gott och k´jag var nöjd med middagen, sitter och filurar på lite kort som min mamma har
haft, har alltid funderat varför det aldrig fans kort på mig som bäbis....
Min mamma var rädd att jag skulle dö.
 
Jag är ett barn som är tre månader för tidig, på den tiden var det svårt att
lyckas hålla dessa barn vid liv. Men nu har jag i alla fall hittat några kort när jag är 4 - 5,
det är ju kul.
Vad kan man vara här???? 5 kanse
 
Här är nog det kort jag är yngst på.
Taget maj 1961.
MIn älskade storebror Hans. 9 år äldre än jag.
Jag och min mamma.
 
Det är kul att jag hitta dom, då har jag lite i alla fall.
Men man får klumpen i magen när man titta på kort av mamma och pappa.
Saknaden är stor fortfarande, kommer aldrig att försvinna.
 
Nu gör jag kväll och kollar lite på fil.
 
Slut i rutan.
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0