En dag till med feber.

 
SUPER FARMORS BLOGG
TORSDAG
150924
Gerhard & Gert
GRATTIS
 
Dagens citat
 
GOD MORGON MIN TROGNE LÄSARE,
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Ja att sova skall vara bra och det tycker jag nog att det är.
 Men när det blir hett är det inge kul, jag mor som 
man kan för vänta sig med värk lite varstans i kroppen.
 
Jag har feber och den vill inte släppa, pannknack och 
vattenfall i ögonen, (det är nu man kan gråta utan att det märks )
Nä bättre morgon har jag haft.
 
Masar mig upp för äta måste jag göra.
Så min frukost ;
fil med müsli, smörgås till kaffet,
vatten innan och  Argi + efter
 
Så är min morgon igång och jag har inget som är bokat i
dag för jag ligger nog mestadels i min säng.
Tror det kan vara en bra idé.
 
Har sovit fram till lunchen och fixa Kina mat.
Har i frysen. Då är det time för lite kaffe och lite
vila på det. Har pratat med Johanna på jobbet och blir nog hemma hela veckan ut.
 
Har så ont i lungorna det är ju inte klokt vad galet det kan bli.
Vilar nu i alla fall. Få se når man kommer på bena.
 
Nu fixar jag lite mat till gubben, han
kommer nog vid fem.
Nä ingen höjdare att vara uppe.
Går och lägger mig.
 
Slut i rutan
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0