En ruggig väders dag

 
SUPER FARMOR
 
LÖRDAG
150919
Fredrika
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
Bär Ditt
Barn
Som den sista 
droppen
Vatten
 
     Av:  R.Ranelid
 
GOD MORGON MIN TROGNA LÄSARE,
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Blir väckt vid 00.15 av att en liten flika är ledsen.
Lyfter upp henne till min säng.
Nu är vi fyra st. här i en liten dubbelsäng.......
Jag, Haylie, Jolin (vägra sova i sin säng) och Ari.
Vår säng är bara 140X200 så den är lagom för två.
 
Nå väl sova ett par timmar till.
Haylie vill inte sova särskilt länge.
Nu är vi uppe och hoppar 06.30.
Frukost och dusch är alltid det som kommer först.
Vi har två flickor som gillar att bada.
Så att stoppa dom i vatten är så enkelt.
 
Ja ha ja då skall vi promenera ner till lek slottet
Jag tar upp barnen och sätter på lite kläder. 
Nu går vi och möter upp resten
 
Här kommer tillfälliga familjen med tre barn,
det ser lätt jobbigt ut ett barn varje år och det är ju inte så bra, eller....
Mot lek slottet nu, vi hittar kossor och Thomas drar ett tråkigt skämt.
Några änder som är i vattnet, vi knallar på.
 
Lek slottet.
 
 Efter två timmar tycker vi att det räcker.
Vi är rätt trötta på ljudnivån och våra barn måste sova.
Så tack för trevligt sällskap och hej då jag går upp
för Storvretsvägen med två tjejer.
 
Jolin har hittat en snigel på vägen.. När hon tog den stoppa hon den i
fickan, där är varmt och han vakna till.
En liten sak jag fick igenom att lämna den ute, men hon var inte glad.
 
Camilla och Thomas gicl längst Dalvägen till Kassmyrabrinken.
Dom har ju lite längre än vad jag har.
 
Tvungen att köpa lite välling då barnen skall sova en natt till.
Nu skall vi ha kväll ch mys igen.
Så slut i rutan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0