Fest

 
SUPERFARMOR
 
LÖRDAG
150911
Åsa & Åslög
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat
 
GOD MORGON MIN TROGNE LÄSARE,
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Nu har jag gått upp för att ge två flickor lite frukost.
Amanda äter men Joline hon kollar på maten och funderar varför den ligger här
framför henne, Haylie äter mest på smörgåsen.
 
Jag tar flickorna med mig till Brinken och leker lite med Linus....
och jag har vuxen sällskap och fika.
Jag Jollan och Linus tar en promenad med Wilma.
Det går ju bra... barnen lyssnar på mig, mer än vad Wilma gör.
 
Nu blir det lunch, Thomas fixar köttbullar och kyckling det är bara att välja.
Jag tar kyckling och barnen köttbullar.
Vi far hem till Salem för dom skall ju byta kläder och så.
Jag far hem och fixar med duschen och kläder,
far i väg till ICA MAXI med Ari för att
fixa present.
 
Nu hem vila, trött som fan är jag.
Konstigt... väldigt konstigt.
Jag mår sådär.
 
Nå väl nu är det fest på G, Camilla och Thomas har två barn i bilen...
Och vi är bara tre i vår bil. Nu åker vi mot
Enhörna.
 
Det är rätt många som kommer på festen, tre långbord och massa stolar.
Lite kort
Födelsedagsbarnet med Juhani
Många platser är det.
Massa släktingar och vänner blev det.
Massa barn också.
Daniel blåser ut ljus
Tårta ett.... god.
Tårta två ... god.
Tårta tre ....  god.
 
Här är lite mer kort
Barnen hitta massa roliga saker att busa med.
Hänga över räcket var en.
Gömma sig i leksakskorgen var också ett.
Min bror och min dotter.
Konstverk gjort av Linus.
Kallas 
"blomma i ljus"
Linus tröttna på festen och ligger
bekvämt här och kollar på Martin.
Ha jag och Elin.
Annelie & Camilla
Sonen med fru
Nea med Astrid
Min fina son.
 
Så jag lämnar partyt och tar mig hem i mörkret.
Tur att Camilla ligger framför.
Vid Benoveto är det polis kontroll Hugo.
Jag fasnar ju där ... Inte Camilla.
 
Väl hemma lägger jag mig och kollar TV.
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0