Frisk

 
SUPER FARMORS BLOGG
VECKA 40
MÅNDAG
150928
Lennart & Leornad
GRATTIS
 
Dagens citat
 
GOD MORGON MIN TROGNA LÄSARE,
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vad skönt att kunna vara tillbaka på jobbet, jag bara känner att
detta blir en fin dag. Som jag startar med en dusch, frukost lite 
koll på nätet sen i väg till jobbet.
 
Kommer till jobbet och tar rapport från natten.
Det har varit lugnt och nästan alla har sovit hela natten.
Nu skall jag och Matilda fixa med vad och med vem vi skall vara med.
Hakima kommer också och lika så Nega, så vi har en bra växling i dag.
 
Fem ut och fem in två kvar allt som allt sju.
Det är så OK som man kan tänka sig.
Jag känner att det går så bra och det känns bra.
Jag och SSK tog en lite promenad runt huset.
Ett litet nödvändighet.
 
Man blir lätt uppjagad på måndagar som SSK.
Så det var bra att lapa lite sol.
Skönt och den värmer.
 
Lunch och det var en härlig tillställning.
Vi satt på två bord och små prata.
Kolpudding och hallonkräm som efterrätt.
 
Jag sluta 13.30... jag skall fara iväg med ett par skor
som råka bli kvar. Så mot Huddinge centrum.
Lämna skor sen hela vägen hem.
 
Väl hemma skall jag hämta paketet som kom i dag :)
Så det var skoj. Jag kommer att bli så nöjd.
Nu tar jag och plockar upp en Linus, mamma jobbar till
18.30 och pappa kommer vid fem.
 
Har fixat mat och väntar nu på att Thomas skall hämta Linus
och att gubben skall komma så vi kan äta.
Maten blev en sukse :) .
 
Så gör jag en liten kaffe pause hos Camilla och Thomas.
Thomas bjöd över mig han hade köpt bulle.
Trevlig stund :)
 
Nu skall jag göra kväll och se NCI Maiami.
Eller inte
 
Slut i rutan
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0