Helg :)

SUPER FARMORS BLOGG
 
FREDAG
150925
Tryggve
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat
 
GOD MORGON MIN TROGNA LÄSARE,
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Ljus är tänt och jag har en stuns återhämtning.
Läser igenom mitt papper som Josefin gav mig.
Jag skall ställa mig i den längsta kön, ta en längre väg
och massa annat. Funkar faktiskt.
 
Nu är det så att min dag är en utmaning för mig..... 
kommer huvudvärken eller inte, kommer smärtan i kroppen stiga
mer än vad den är nu.... är jag på G att bli bättre :)
Ja jag hoppas det, nu får det vara bra för denna gång.
 
Dagen skall inte innehålla så värst mycket..... jag skall passa på att vila massor.
Måste bara ta mig till apoteket och bilprovningen.......
Har ju tid på vrålåket i dag......
 
Det blev bara 5 tvåor, tre som hör i hopp med varandra.
En lampa och en air bag.
Så nu får jag mecka bil när jag blir på bättre tillstånd.
Det var jobbigt att köra bil med huvudvärk.
 Hem och sova.....
 
Oj sover bort hela dagen inte så kul.
Men det är ju lika bra.
Jag gör ju inget annat i alla fall.
Nu skall vi äta middag från Robbans... Sallad.
 
Vi kollar film jag och gubben.... Toms nya
Mission impossible.
Skit bra han är super bra skådis.
 
Nu är det lite Idol och sova om vartannat :)
 
Slut i rutan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0