Helg :)

 

Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
FREDAG
20150904
 Gisel 
GRATTIS 
 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för CITAT
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
    
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 Jag är seg som en ... vet inte vad.
Jag har ont i halsen, har lite ont i huvudet och
vill bara sova.
Ett dåligt tecken på hur denna helg blir.
Nå väl upp och fixa frukost, ta hand om tvätten som sonen fixa i går.
In i duchen och nu ner till apoteket. Medicin hämtning.
Nu är klockan dags att ta sig till jobbet. 
 
Och gissa om det var kul att komma hit ....
Vi har kräftskiva.....
Massa kräftor och skalade sjärtar, västkustpaj, sallad, bröd, cider,
kaffe och maräng tårta.
Vilken dag ......
 
Här sitter vi och boende och vräker i oss kräftor.
Kan bara inte vara bättre.
Bilder går att se på facebook med tiden bara dom 
kommer in så.
Vårat fina äldreboende finns på facebook.
 
Sen tar vi en lite paus och tycker det är lagom lugt.
Vi har middag för gästerna och mer kräftor till fredagsmys.
Vilken dag jag och Camilla har jobbat i hopp.
Det har gott fantastiskt bra.
 
Nu är man hemma och jag undrar om min man dör i natt.
Han har så ont i sin mage.....
Skitkonstigt.
 
God natt
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0