Helgen som gått.

 
SUPERFARMOR
 
TORSDAG FREDAG 
150910 -150911
Daniel
Grattis på din dag. 
GRATTIS
 
Dagens Citat
 Bildresultat för citat 
God morgon min trogne läsare,
välkommen till min dag.
 
Ja ha ja detta blir lite av torsdagen 150910 först då.
Innan jag skriver så skall jag bara säga att min dator fick fnatt och sluta funka.
Det var vist ett väldigt stå hej på ComHem.
Dom sa att det skulle ta ett par dagar..... nu funkar det igen :)
 

I torsdags hade jag en skön morgon med att vara ensam hemma och bråka alltså med datorn.
Efter lunch kom jag till jobbet för att ha en Aloe Vera demonstration eller visning eller något.
Jag var där mellan 13 - 15.

 
Marie var med för att hjälpa mig, eller så.
Några visa sitt intresse på saker och ting .....
Men jag tycker det är lite jobbigt, har inte riktigt orken kan jag känna.
 
Nu är det bara att packa i hopp och dra hem, en sväng ner till 1B.
Här är det lite snack om allt runt om kring.
 

Till Salem för att plocka upp Amanda som skall vara hos mig i natt.
Vi skall göra middag kyckling....
(Men gubben har redan fixa middagen, det blev
makaronilåda.

En sväng till NetoNet blev det, träffa på Kim och Lilla hon.
Vi köper en ny router.... Tror våran är kapput.
Hem och har lite mys med godis och bada sen i säng med Amanda.

Nu är jag bara hemma och njuter av kvällen, är arg över att internet inte fungera

Fredag. 
 
Vaknar och tänder lite ljus kollar om Amanda är vaken....
Hon får sova lite till. Jag tar min frukost och det är ju bara bra.
Nöjd med min morgon väcker jag Amanda.
 
Hon är duktig med frukosten, hon äter mer än jag trodde.
Bra frukost är viktigt mål. Nu är vi klara för avfärd till Salem och skolan.
Jag går upp till Nea och följer med för att lämna Jolin.
Jag och Nea skall till läkaren med rossel Lisa.
 

Södertälje här kommer vi .....
Det funkar bra på sjukan och medicin skrivs ut.
Till Willys.... Nea skall handla. Jag köper pommes.
Nu till Salem, plockar upp och tar sen en fika.
Jag skall till Sös.

Vad min doktor sa ...... Ja som vanligt, du får allt leva med smärtan.

Nä den är för djävlig när jag jobbar....

Nu är det Salem igen.... Jag skall ha tre tjejer på kvällen. Johanna skall

ha tjej middag och då skall de andra flickorna vara hos mig.

Det blir film nä just nä ... Com Hem funkar inte.

Det blir mys med TV.

 

Iblan hatar jag min sida... Nu håller raderna på att strula. 

Kolla in mellarummet det är hur stort som hälst....

Jag har inter gjhorty något det bara blev så. Konstigt.

 

HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//Super Granny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0