I sängen

 
SUPRT FARMORS BLOGG
ONSDAG
15923
Tekla & Tea
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
Bildresultat för citat
 
GOD MORGON MIN TROGNA LÄSARE,
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vaknar upp av att jag hör min sons bil, jo han har ett särskilt körsätt 
och jag kan höra lite skillnad på den bilen.
Ja ja  jag skall ju ändå gå på toa.
 
Hej då gubben ha en bra dag :)
Ja jag skall ligga i sängen i dag. Jag måste bara få sitta uppe i bland.
Det gör så ont i ryggen att ligga.
 
Nå väl tänder ljus och fixar frukost.
Min tid ..........och min själs.
Njuter så gott det går och känner mig starkare.
Ja jag har ju full kontroll på min förkylning ....
Den är lite bättre i dag :)
 
Lunchen var en energi kick på 10 minuter ..... 
Nu är jag trött igen, skall vila lite till och sen ta en god kopp kaffe.
Det är nog det min arma smärtsamma kropp saknar.
 
Ja dagen har gått och jag har åter feber och ont i hela kroppen.
Det ser inte så lovande ut, jag hoppas på att kunna jobba helgen.
Men det ser dåligt ut.
 
Har tittat på en film med gubben och nu är jag slut.
Lägger mig åter i sängen.
 
Slut i rutan.
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0