Ja det är en fin dag.

 
SUPERFARMOR
 
TISDAG
150908
 Alma & Hulda 
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat 
god morgon min trogna läsare.
välkommen till min dag.
 
Tidigt uppe ....
Tänder ett ljus för lugnets skull, njuter av en frukost
och kan se fram emot att trokla ut bilen :)
 
Mot Huddinge och jobbet :) Dagen skall strax ta fart :) 
 Det är lite tungt att jobba till 21 och börja 7 och gå till 16...
Jag lär vara trött i kväll.
 
Väl på jobbet.. lugnt och tyst, lite duschar lite handräckning,
lite frukostar, lite hand på läggning.
Lite sköterske frågor , lite lyssna på läkaren, lite mer pyssel.
Lite lunch, massa kaffe och så bilbeställningar,
lite sol dokumentation. Ja så tog dagen slut :).
 
Lite kaffe hos Millan, lite middag med gubben och dö på sängen.
Det tycker jag är jobbigast. Jag är så slut på kvällen att jag inte vet vad
kvalitets tid med mig själ är för något.
 
Skall kolla TV, ha ha ha jag kan ju bara lista ut hur det blir....
god natt.
 
Hakuna Matata,
det är ord som är bra.
//Supergranny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0