Kaffe kalas

 
SUPER FARMORS BLOGG
 
SÖNDAG
150920
Elisa & Lisa
GRATTIS
Ett stort GRATTIS till en av sönerna som blir hela
32 år i dag
 
Dagens citat
 
YOU
MAKE
ME
HAPPY
 
av: Talking Walls
 
God morgon min trogna läsare,
välkommen till min dag.
 
Vi fick en härlig sovmorgon i dag ...
Till 06.45. För sen var jag tvungen att byta på henne... lillskrutten.
Hua vad har du i dej????
 
Nu är vi igång jag har fått i mig min frukost men ingen yoga i dag.
Det är ju lite svårt med knallhattarna.
Nu är det bara att låta dagen ha sin lilla gång.
 
Oj vad Jollan sov i dag då....
Vakna 07.30 godmorgon pärlan.....
Det blir dusch i omgångar i dag kan jag tro, Joline och Haylie först :) 
Sen är det nog min tur....
 
Ja jo jag fick allt vänta, jag skall ju bara fixa massa innan jag kan göra saker.
Jag har fixat lunch och annat trevligt som sov tid för Haylie.
Nu leker jag och Joline dagis. Hon är mamma och jag dagis fröken.
 
Seg är jag nu ....
Tur att Jolin är så påhittig med lekarna. Hon bor på min balkong
Som i sin tur råkar ut för blomhaveri.
Hon nyper av bladen.
 
Nu tar jag barnen och handlar lite till sonen.
Blommor lite triss och ett kort (de har jag gjort).
Så klart är det nu, en piggelin hinner vi allt med.
Så vd är Ari då???
 
I salem var det fika kalas med en nybliven 32 åring :)
Blommor från mig och Joline
Tårtan
Camilla & Thomas
Nea & Amanda
Annelie & Astrid
Kim & Ari
Daniel bakom Jimmie, Linus Camilla och Thomas.
Tack för en helt otroligt rolig dag.
 
Hem och fixa middag, Ari har ett utbrott i bilen för jag fråga hur det är med ungar som
cyklar bakom bilar, på parkering. Jag backar in mellan två bilar och ungen cyklar in 
mellan vänstra bilen och min, kommer bakom min och tränger sig ut 
vid den högra bilen....
 
Så gör barn säger han... Va??? nä har aldrig hört att man cyklar in
bakom en bakande bil mellan två andra bilar......
 Jo då barn gör så.....
 
Slut diskuterat för han är alltid med om allt vad man än säger.
Min man är så världs van att ingen kan slå honom, ha ha ha ha.
Nå väl mat blev det vid 18.30 så jag hamna i mat koma och somna.....
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
 
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0