Lång ledig helg.

 
SUPER FARMOR
 
FREDAG
150918
 
GRATTIS
 
Dagens citat
 
GOD MORGON MIN TROGNA LÄSARE,
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
 Ja ha ja ... det är en ny dag och jag känner mig på G.
Jag har sovit bra med hjälp av min starka värktablett.
Jag undrar lite lätt vad min läkare gjorde med min
hand led!!!! Jag har så ont nu.
 
Nå väl l en duscu och lite frukost och dagen är på G.
I väg mot jobbet, jag har en kort dag i dag men vi skall ju ha 
ett möte i dag. så jag blir lite sen. 
 
Väl på plats är det jag och Camilla i dag.
Vi skall nog köra järnet, massa duscar blev det för
Camilla var på G så det brann i baken.
 
Lunchen kom och här får vi lite stöttning, vi skall ju kunna ta rast.
Mötet blir inställt då det är utbildning och att vi
är bara två. 
 
Jag och Camilla inser snart att rasten få vara. och att vi får allt jobba på.
Blir ju kanon trött på eftermiddagen innan jag går hem.
Kommer på att det är jobbigt just då.
 
Nä nu kommer förstärkning :)... Men vänta nu... jag går ju,
Mina kollegor blir ju bara två i alla fall.
Men hur tänjer dom här???
 
Tyvärr måste jag lämna mina kollegor då jag har tvättstuga.
Jag har ju inte direkt något val, lycka till mina fina kollegor.
Spåret hem, kommer på att jag skall handla bacon och lök.
Så nu hem till sonen och rädda sitsituationen i tvätten.
 
Han har lagt i och det fungerar som det skall.

Nu tar jag över så det blir torrt. Men det hinner inte det jag får

besök så jag blir avbruten så jag får hänga allt hemma.
Det fixar sig.

Gubben fixar maten, makaronilåda. Gott.
Är så trött och sliten så det är bäst att jag tar mig
i kragen och gör något vettigt.

 

HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0