Ledig

 
SUPER FATMOR
FREDAG
150917
Orvar
GRATTIS
 
Dagens citat
 
 
SOD  MORGON MIN TROGNE LÄSARE,
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vaknar med ett ryck....vänta nu varför sover min man????
Han skall vara på väg till jobbet nu, ok han har försovit sig.
Vakna gubben klockan är mycket.
Ja ha ja ....då är jag också vaken och det var min lediga morgon....
Då är det bara att ta sig in i duschen och lite frukost på detta.
Så har jag tänt ett ljus och har en liten andlig stund.
med stillhet och tystnaden son gäst.
 
Men då far jag ner till brinken och tar en påtår då.
Här var dom vakna och i full gång med frukost. Jag får
en kaffe och det är bra. Kör Linus till dagis, här är dom på G ut.
 
På med regnkläder och sen ut och lek. Jag far hem en liten stund.
Skall i väg om ett litet tag. Men lite koll på nätet och lite musik.
Nu tar jag och far till NetoNet, skall lämna tillbaka en router...
 
Så lunch ... eller något åt de hållet :)
Tror att det blir Kaffe en hård smörgås. Inge vidare bra lunch.
Vilar en timme innan jag far till Salem.
 
I Salem har jag två små tjejer som väntar på mig.
Jag tar Joline först det är nog lättare så :) .
Hon var klar med sin mellis.
Bananpankaka.
 
Haylie blev super glad när jag kom, hon grina lite, klättra bort från sin plats,
kommer rusande och hoppar upp i min famn :) Det är så mysigt när barnen blir så glada att se mig :)
Har ju många som blir det :) 
 
Hem och packa upp, va jag har nog missat något :).
Ringer Nea ... jo ja det var ju ingen väska på Jolines hylla...
Kan den ha ställts på golvet???
Nå ja jag åker tillbaka.
 
Hitta den nu, personalen har hängt den på kroken.
Det var ju bra Haylis medicin är ju där i.
Tillbaka hem.
 
Middag och sen i väg på disco....
Bilder
Thomas och Astrid
Haylie, Linus, Joline och Robert.
Dansa hela kvällen lång
Olika dans steg.
Föräldrar är med.
Bra musik
Kul har dom.
 
Nu är det slut och vi skall hem och sova.
Här på brinken skall tre barn sova...
God natt alla barnen.
 
Jag tar en liten tv titt men somnar säkert.
 
HAKUNA MATATA,
Det är od som är bra.
//SUPER GRANNY
 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0