Ledig

 
SUPER FARMORS BLOGG.
 
VECKA 40
TISDAG
150929
Mikael & Mikaela
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat
 
Ja ha ja har undrat lite vad som händer.....
Jag blev väckt av min gubbe  som var lite tokig.
" vakna gumman du andas inta".
Ja ha ja måste man andas också.... det visste jag inte.
Undra om man skall ta en tid hos läkaren???
 
Nå väl har lite tid här hemma och tar mig en dusch, hittar kläder
så jag inte fryser och fixar nu min......
Ja just det min frukost.
Njuter......
 
Skall till Salem och ha en förmiddag med svärdottern.
Så kaffe först handla sen.
Kom till Salem vid nio som jag sa, och här kommer hon gående.
Vilken tajming. Hon har köpt bullar :) Hurra,
kaffe med pistagebullar .
Kan ju inte vara bättre.
 
Nu är det fase på tiden att vi åker och handlar.
Så mot Södertälje. Weda, Willys.
Här var det soligt och varmt.
Skall väl parkera då.
 
Men fasen här var det tomt på folk.....
skönt då går det lätt att komma fram och man kan ju strosa lite hit och dit.
Nu är vi klara och det blev massor.
 
Ja packa in i bilen och sen en sväng till Annelie.
Lilla Astrid är snorig.
Hon sov så sött i sin babysitter.
Fika på balkongen och så vart det hemfärd.
 
Väl i Salem och alla saker på sin plats kom Juhani över.
Han skall data med sin mamma i dag lunch date :)
Det kan man ju gå med på.
 
Nu är vi hemma hos oss och vi kollar på TV.
Filmen med Madagaska pingvinerna.
 
Nu är det middagsdags jag skall göra en korvgryta.
Det kan ju bli mumsigt, krydda och buljong jo det blir bra.
Är så less på att hitta på massa maträtter.
 
Gubben är hemma och jag tycker vi kan äta då.
Han är färdig i badrummet så till bords då.
 
Gör kväll och slappar lite.
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0