Ledig

 

Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
LÖRDAG
20150905
 Adela & Haidi
GRATTIS 
 
 Dagens citat
Bildresultat för CITAT 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
    
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Vakna där vid 05.30.... nej nej inte gå upp nu.
Somna faktiskt om :) , vaknade igen vis 07.00.
Bättre ... oj ont i halsen, snorig ....
Nej inte nu jag vil verkligen inte detta.
 
Frukost och lite slappa tag.
En strepsola med ingefära ...Jo det gör susen, jag vet att jag bara lungnar lite.
En dag kommer alla bakterier att bomba min kropp.
Hoppas inte nästa helg :)
 
Kalas då jö.......
Men min man går här och stånkar och stönar, han har satan ont i magen.
Hoppas nu bara att det inte är något annat...... alvarligt.
Det verkar inte gå över heller.
 
Skit och pankaka
 Undra vad som hänt nu.... jag är uppriktigt trött på datorn.
Den lever sitt egna liv och jag hittar inget.
Bilder går inte att sätta in ocm det inte är mina egna.
Rättstavningspogramet är vek.
Efter som jag oftast bara tittar på tangeterna kan det lätt bli fel stavat.
 Jag måste nog snacka med dator docktorn igen.
Han kan ju detta .... skall man locka med varma bullar??? 
 
Men va fasen ....
Jag är och fikar med dotter.....
Leker med Linus.
 
Dom tömmer förrådet på skit som skall slängas. Jag tar Linus hem för att sova.
Han skall inte sitta blan bråte och sova.
Luren ringer, sonen, vill ha hjälp med två flickor.
Två fina töser kommer.
 
Kamilla fixar mat.
Jag låter gubben ligga ocj oja sig på soffan.
Är poå Brinken med barna.
 
Thomas och jag tar en 30 min på OK och tittar under bilen.
En liten skruvning på bromsledningen och det skall väl göra susen.
Blåser av bilen så att den ser lite fin ut.
Blåser av i motorrummet också.
 
Till baka till brinken och hämtar två trötta grisar.
Oj vad de är trötta,
Jimmi och Nea är på G hem.
Nea är så ledsen.
 
Nu behöver jag vila och sova.
 
Oj vaknar av ett sjuhelvetes väder. 
 
 
 Jag vill bara säga en sista sak till alla som läser detta :)
Att få egna barn är en välsignelse, man blirvuxen (några ialla fall).
man får lära sig ansvar för en annan människa.
Man får sluta leva loppan.
Mycket ansvar är det.
 
När dessa indevider sedan växer upp och får egna barn,
Då blir jag
FARMOR/MORMOR
Då händer det något man får liksom en ny fas av små barn som växer upp,
man ser sina egna knallhattar i dessa små fina människorna.
Hjärtat blir på nytt fylt av glädje.
 
Jag är lyckligt lottat att ha rätt många barnbarn.
Tindra,Johanna, Lukas, Amanda, Olivia, Jolin,
Elton, Linus, Jack, Haylie,
Jag har ju också två knallhattar som står mig nära:
Robert och Astrid.
Att vara supperfarmor/mormor är att ha hjärtat till alla nära och kära barn
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0