Lill-Lördagen :)

 

Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
ONSDAG
20150902
 Justus & Justina 
GRATTIS 
 Dagens citat
 Bildresultat för CITAT
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
    
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Morgonen börjar med att jag vaknar av Aris stök i köket.
Han är ju inte den tysta typen. Så nu är det bara att gå upp.
Säger hej då för han skall till jobbet, han åker med Jonny 
i dag. 
Så jag tar mig en dusch, fixar min frukost.och tar upp Johanna som skall
till skolan. Så morgonen är i full gång.
Dagen kommer att vara lite våt :)
Regn i massor :)
 
Nu är det mot skolan och Salem. Tänker vara lite med Nea.
Lämna småttingar, fika, åka till Willys och sen till Salem för mer kaffe.
Och så blir det ju time att ta sig till jobbet.
 
Lite ärende för jobbets räkning.
Lite sen till jobbet men det är ju lungt.
Vi har fina gäster och det är ju lumch nu så då sitter vi och äter.
Ny möblerat är det också. TV hörnan har blivit lite större och luftigare.
Mat platsen är så fin nu med två bord och mysigt.
Bra jobbat kära kollegor.
 
Det är bara att beställa bilar och fixa med gäster som kommer nästa vecka.
Lite annat också, inskrivning av en ny gäst. Det kan dra ut på tiden detta.
Klar till slut och alla lunch raster är klara.
 
Nu är det bara jag och Nega kvar och vi sitter och pratar med gästerna.
Det är så skönt och fridfullt. Här sitter vi och bara är.
 
Middag och lite pyssel med min dam.
Klar till slut. Jag slutar faktiskt 20.00 i dag,
inte så illa.
 
Nu är det bar så att jag åker hem, svänger för bi Camilla och
lämnar en lite overall till Linus. Super fin är den.
Camilla är nöjd.
 
Så nu är det bara hem och sängen.
Eller lite titt på facebook först.
 
 God natt
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0