Närvöst

 
SUPER FARMOR
 
TISDAG
150915
Sigrid & Siri
GRATTIS
 
Dagens citat
Bildresultat för citat
GOD MORGON MIN TROGNE LÄSARE,
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Ja jag måste masa mig upp ... varför???
Jag skall ju till södersjukhuset.
Mitt i rusningen.
Så nu sitter jag och avnjuter min frukost.
Har lite orolig mage ... av närvositet.
Jag är lite spänd på vad ha kommer att säga, om allt.
Men det blir som det blir.
 
Tar och hoppar in i en dusch så man kan fara sen,
Jag måste nog ha gott om tid i dag.
 Snacka om trafick.
 
Det tar massa tid att åka fram och åter till stan.
På sös konstaterade jag och Henrik(min läkare) att jag
kanske skall göra en liten op till.
En liten ärta och skräp som
stör :)
 

Det blir i alla fall inte nu utan ev. januari eller så :)
Skall krönta och kolla med ultraljud i slutet av oktober.
så vi får vänta och se.

Jag såg att det tydligen är kravaller satan i stan i dag......
Varför stannar missnöjda människor kvar här i Sverige???
Om dom tycker Sverige är ett sådant skitland och att våra poliser
( någons son eller dotter) är skit och kör på övervåld.....
Men varför lämnade man då krigshärjade länder för????

Jag kan bli så ledsen när jag ser och hör detta, vi öppnar upp gränser hjälper
hit och dit (förutom våra äldre, sjuka,skolbarn och bostadslösa ungdomar)
Vi gör galor som drar in massa pengar man fixar och trixar på det mest otroliga sätt.
Och så har man mage till att kalla mitt land för fuck och skit land.
Hur tänker man då???
En liten funderare från en stolt svensk tant.

Tur att man inte är i stan.... skulle bli väldigt ledsen då. 
 
Nå väl jag får ett litet sällskap på eftermiddagen.
Linus kom och hälsa på. Han är en liten kille med massa saker att berätta.
Han tala om att fotografen var där i dag.
Och att det har regnat, han vill också ha smörgås och sen även köttbullar.
 

Så var det med det, vi kolla lite på Einsteins och det är ju kul.
Nytt avsnitt för mig ... raket har en val som kompis och så leker dom lit.
Med massa olika melodislingor och olika instrument.
Väldigt utbildnings idéer.

 
Nu skall jag göra kväll med lite bad och kaffe, det är jag värd.....
 
Slut i rutan
God natt
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0