Nu är det strul på datorn

 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
MÅNDAG
20150831
 Arvid & Vidar
GRATTIS 
 
 Dagens citat
Bildresultat för CITAT 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
    
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Ja jag får allt tänka ut något bra med detta.....
Varför mina bilder försvan ....
Elle skall jag fixa lite nytt???
 
Nå väl kan inte grunna på det just nu jag skall till jobbet.
 Jag börjar ju sju så här kan jag inte sitta och uggla.
Jag fixar frukost och är klar på så där 35 minute.
Dåp skall jag väl gå då :)
 
När jag kommer ut på Storvreetsvägen står gubben kvar där.
Jimmie har inte kommit, han kanske sover på
söta örat :)
 
Jag gör en U sväng för att prata med gubben, kanse köra ner han till
Statoil. Men han vänta på att Jonny skall komma.
Så jag kör ner till macken för att fylla luft i däcket har en pyssande ventil.
 
Väl på jobbet blir jag lite förvånad av att se två gäster redan uppe.
Har aldrig hänt men det skall väl vara första gången nån gång.
Det är ju bytes dag i dag, gäster skall hem och nya kommer in.
 
Dagen går så bra trotts massa stök, kollegorna har
gjort ett fantastiskt jobb, tur att man har sådana arbetskollegor.
Jag har en viss dam att ta hand om och det går också bara bra.
 
Nu är det lunch och vi har det så mysigt.
Massa gäster som gillar att prata med varran.
Jag har lite att stå i innan jag skall hem
och fixar det.
 
Nu är det hemm som gäller.
Jag har lovat att plocka upp en viss kille i dag han ville ju
egentligen sova över hos mig när Heylie var här.
Men det är nog bra med ett barn i taget.
 
Så det passar bra att ha han i dag, för i morgon kommer en stor tjej och hälsar på.
Johanna kommer och skall sova över. men nu är det i dag som jag skall fokusera på.
Det är alltså en liten Linus, plockar upp honom vid dagis.
Vi handlar lite middag.
 
Nu hem.
Hemma blir det lite mat.....pomes och tilltugg.
Linus är inte så stor i maten men pomes går bra.
Vi tar en kväll vid lite roliga avsnitt
av Teletabbis .
 
Han är inte speciellt trött efter en dag på dagis, eller
är det så att han är som Jolin???
Jag är bara bäst.
 
 Vi gör lite kväll och ser till att han får sin sömn.
Jg lägger mig här bredvid så kan jag ta
lite kaffe sen.
 
Ha ha  trodde jag .....
Jag somna.
 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0