Oj nu är det redan 14 september.

 
SUPERFARMOR
 
MÅNDAG
150914
Ida
GRATTIS
Judiska nyåret (Rosh Hashana)
 
 
Dagens citat
Bildresultat för citat
 
GOD MORGON MIN TROGNA LÄSARE,
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vi har en ny vecka helt ren och oskriven....
Jag är så seg att jag inte vill gå upp när klockan ringer.
Inte så bra för jag kan ju somna in hårt.
 
Njuter av min frukost och ett tänt ljus.
Kollar lite på nyhetsflödet.
skriver på facebook.
allt som det skall.
 
Nu bär det av till jobbet för ett par timmars jobb.
Har en utbildning klockan 13 så det blir att sitta och lyssna på
en som berättar om inkontinens problem.
För stora, för små eller fel uppsugningsförmåga.
 
Men nu är det först bara att komma till jobbet och sen
vara med om lite växling. Vi har fem som åker hem och sex som kommer in.
Det är ett bra gäng som lämnar och ett bra gäng som kommer. 
 
Men du skulle ha se solen jag ser..... oj klotrund alldeles orange och vilket ljus skimmer.
 
Fantastiskt
 
 Det är kul att jobba på växelvård, vi har så många gäster nu att all veckor börjar bli fulla.
Olika människor med olika behov. Vi har en utflykt i morgon igen.
Det blir nog en bra dag för mina kollegor, jag är ju inte där i morgon.
Jag skall ju prata med hand kirurgen Henrik.
 
Nu är det lunch och det är trevligt och stilla.
Det är bara jag som äter den pedagogiska lunchen.
Men det är ju ok det går så bra.
Har kollegor som gärna sitter med.
 
Vad klockan har rusat i dag, redan 5 i ett.
upp till konferansrummet, nu skall vi kolla vad tena kan erbjuda.
Oj vad mycket dom har. Det finns ju alla möjliga sorter och storlekar.
Vi har alltså en genomgång hur man skall komma fram till rätt inkontinensskydd på våra 
boende.
 
Och så är klockan fyra..... vi är klara och har lärt oss massor.
Mycket bra utbildning. Jag är så nöjd.
Jag rusar ner för att få hjälp av ACP att öppna dörren.
Min droppe är hemma.
 
Så ombytt och raka vägen jag är trött, huvud åkomma... lite dunk på knoppen.
Väl hemma blir jag allt lite sur på att Juhani lämnat huset lite rörigt.
Jag känner ju att det stressar mig som fan.
 
Skall göra middag..... OK VAD?????
Min hjärna är tom på idéer.
Men jag måste nog skriva av listan nu och fixa matsedel på fem veckor.
Det kan ju göra saker lite lättare för mig.
 
Sklall nu göra kväll och lägga mig i ett bad med ljus och allt.
 
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0