Pass byte

 
SUPERFARMOR
 
ONSDAG
150909
Anita & Annette 
GRATTIS.
Grattis Partan på namnsdagen
 Bildresultat för citat
Välkommen min trogna läsare,
välkommen till min dag.
 
Dagen börjar med att jag har en dröm om hästar, ridning och 
Catharina (min sköterska på jobbet) och Kicki (min sköterska på gamla jobbet)
Hur konstigt som helst.
Toa besök och fundering på drömmen.
Fixa frukost och avnjuter den med tänt ljus.
Jag känner att jag behövde en ledig morgon och var relativt trött i går.
 

Dagen har några samtal och sen lite intag av lunch innan jobbet.
Så efter jag nu har kollat lite nät nyheter och FB koll så skall jag ringa och boka om
läkartiden den 15 sep. Den kommer lite olämpligt då jag både har smärtkliniken och hand kirurgen.

 En promenad med Wilma och sen hem och äta en pizza som lunch.
Nu är det bara att åka mot Huddinge. Lagom med bilar
tar bara 15 minuter , fullt på parkeringen.
Åker till baksidan.
 
Ner och svida om till arbetskläder.
Har lite tvätt också.
Möter lite gäster som skall sätta sig till bords för lunch.
 

Dagen ramlar på och det är jag och Maria.
Vi har en bra kväll men vi är trötta av någon underlig anledning.

Jag slutar 21 och är hemma 21.25.Jo är för trött att vara social med gubben.

 

Nu tar jag sängen i anspråk

God natt 

HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra
//SUPER GRANNY
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0