September

 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TISDAG
20150901
 Sam & Samuel
GRATTIS 
 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för CITAT
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
    
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Det är en regnig morgon och jag känner att jag vill ha en sån där
dag när jag inte skall göra något.
Men jag hittar nog på något som måste göras.
 
Jag har nu i alla fall en morgon att avklara och lämna en kille på dagis.
Så nu är det frukost poå G.
Med en god kopp kaffe som pricken över i .
Så morgonens jobb är klart :) Linus är på plats.
Nu måste jag ringa och fixa mitt lås som strular Hugo.
Det är inte kul, saknar en nyckel också.
 
Dagen rullar på så jag skall nog jaga upp en trött ung man också.
Vi skall ha lite mamma / son tid :) 
Det blir kul.
 
Så det blev bil tema och sen donken på ICA MAXI.
Vi tar en sväng till kyrkogården.
En blomma och lite rensning, det blev bra.
Fina alen på Botkyrka kyrka.
 
Det blev en tur mot Skogskyrkogårdeb också.
Bror skall också få en blomma.
 
Så nu tar vi färden hem och min son skall till kompisarna.
Jag far till Salem före jag har en tjej att plocka upp.
Johanna skall vara över natten hos mig.
 
Handla middagen och sen är det bara att köra hem.
Får kaffe besök vid tre... dotter kommer och tar en fika.
Så det vara bara att stoppa Johanna i bilen (hon går ju själv så klart)
Väl hemma fixar jag kaffe och inväntar Camilla.
Linus framför datan och Johanna framför tv:n 
Vad är det med dessa barn???? :)
 
 Dagen går vidare och mat tipset från Nea är i ugnen.
Så då är det bara att invänta gubben.
Han har en lång väg från Ekerö och hem.
 
Middagen gick ju bra och sen var det bara glass efterätten som skall avsmakas.
Nu är det bara att göra kväll och bara vara. Johanna titta på TV och jag låg och kolla i sovrummet.
 
Nu är det god natt.
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0