Sista dagen i september

 
SUPER FARMORS BLOGG
 
VECKA 40
ONSDAG
150930
Helge
GRATTIS
 
 
Dagens citat
Bildresultat för svenska citat om livet
Det var oroligt nu på morgonen......
Efter att ha tagit av mig sockor och benvärmare så
kan man linka upp och i tofflor och ut på toa.
 
Vad det var stelt i ryggen.... ja det är ju klart
jag låg ju på magen när jag vakna.....
undra på att det är stelt :)
 
Jag tar min frukost först och njuter av den med ett tänt ljus :)
Det är så himla mysigt nu när det är mörkt när man går upp.
Jag tänder ljus och fixar värmen....
 
Kollar runt på FB och har det lugnt och skönt.
Händerna behöver vantar på sig...
dom är snart blåa.
 
Värmer dom rutt kaffekoppen.
Ja ha vad gör ni då???
Jag undrar lite hur denna, den sista dagen i september blir??
Nu är hösten här och jag förbereder mig för kallare väder.
Nä nu till duschen så jag blir klar i tid.
 
Jag tar mig till jobbet lätt och smidigt.
Kommer dit och känner att det kommer bli en kanon kväll.
Och dagen rullar på med massa bra saker.
ACP är värsta bak mamman :) hennes kakor är svåra att säga nej till.
 
Har beställt bilar och massa bra saker.
Så middagen kommer och allt är bara bra.
Vi äter och även våra gäster är i bra stämmning så nu är det kvälls jobb.
En promenad 19.30 med en av gästerna, det hinner man också med.
Slut för i dag.
 
Hemma är det bara att ta en kaffe och sen känna om sängen är bra.
 Slut i rutan
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0