Sjukling

 
SUPER FARMORS BLOGG
 
TISDAG
150922
Maurits & Moritz
GRATTIS
 
Dgens citat.
Bildresultat för citat
GOD MORGON MIN TROGNE LÄSARE,
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Ja jag vakna till och undra hur dagen kommer att vara......
huvudet är tjugo numer för litet och ett h´glas vatten sitter bra.
Nu är det ju bara all ligga i sängen och ha det bra.
Men vänta nu..... jag måste äta och det är lika bra att sitta uppe då.
Kom nu värken så tar vi oss upp. Oj det är lite väl trångt på övervåningen.
Tänder ett ljus och ser att klockan bara är strax efter sex.
 
Men det blir lite kort känner jag, inte sitta upp för länge.
Sängen här näst och vila , kurera mig.
Somnar.
 
Vaknar har fasen mer ont i kroppen nu.
Lunch sitter som du ser och skriver lite.
Nu kommer ett nytt ytselanfall.
Till sängen.
 
Lånar ut bilen och har bara tråkigt.
Gör middag ... fasen vad jobbigt det är att stå.
Nu får jag allt vila, maten sköter sig själv.
 
Nä efter en ganska god middag med gubben så skall jag nog ta mig en lur.
 
Slut i rutan
 
HKUNA MATATA
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0