Ta nya tag.

 
SUPER FARMORS BLOGG
 
MÅNDAG
150921
Matteus
GRATTIS
 
Dagens citat
 
TAKE EVERY CHANS.
DROP EVERY FEAR.
 
God morgon min tregna läsare.
Välkommen till min dag.
 
Gubben har gått upp utan klocka i dag så jag har sovit satan.
Är så ut pumpad och helt slut, känner att jag inte
är så pigg som jag borde.
Undra varför???
 
Nå väl har ett par timmar att vifta på, skall väl kolla upp
lite saker och tar sen en kaffe på brinken.
Jag har det så mysigt nu är hemma, ljus och bara mig själv .
 
Att starta dagen så här är bland det bästa jag vet.
Kan inte vara bättre ..... jag och min själ i harmoni och belåtenhet.
Men vad är det som händer jag blir iskall, det måste vara fullt hus här.
 
Det blir ett varmt bad med extra energi återhämtning.
Jag fryser som ..... Det går inte riktigt över så jag hoppas jag orkar med jobbet.
Nu far jag dit så får jag se.
 
Sen är jag men det är OK hälsar på kollegorna som är här.
Känner att det blir jobbigt, kollar lite vilka som är här och inte.
Det blir lite snack med Maria om färtdtjänsten. Lunchen går som en dans.
Jag tror jag har ett extra horn i pannan.
 
Det känns konstigt och det känns illa. Jag orkar inte.
Jag pratar med Johanna.... hon ler och säger att jag skall gå hem.
Så klockan tre säger jag tack och hej.
 
Väl hemma så är det sängen som gäller.
Jag fryser som h..v.
Detta ser inte så lysande ut.
Kollar lite tv, gubben fixar mat till mig.....
 
Jag ligger som en dö sill. Sover lite från och till, är trött i hela kroppen.
 
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0