Trött

 
SUPERFARMOR
 
SÖNDAG
20150906
Lillan & Lilly  
GRATTIS 
 
 Dagens citat
Bildresultat för CITAT 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
    
Min morgon.... seg lite utmattad, sovit lite oroligt.
Mycke dunder i natt, mycket regn.
Nu är det då en ny dag och jag har en liten utmaning....
Hjälpa Juhani att städa sitt rum.
Min frukost är intagen och jag har bestämt mig för
att ta duschen när jag är klar med städningen.
Nu är det v´bara att köra.
Bilder kommer här.
Juhanis stökiga rum.
Massa onödiga saker
Så blev det, kasta skrivbordet.
Flytta sängen
Kompis hänger med.
Fixa ett lekrum till barnbarnen.
Man får ha lite av varje här.
Även en bekväm övernattnings plats 
Sonen njuter av glass.
 
Det är dagen som blev väldigt ansträngande.
Kasstat massa saker och fixat och donat.
Nu kan man njuta av god mat och lite mys kväll hoppas jag. 
 
 Jag blev bjuden på middag av dotter och svärson :)
Det är så kul att komma till barnen och bli bjuden på fika eller middag.
Jag älskar det.
 
Nu är det kväll och jag skall göra mig iårdning för natten.
 
Hakuna Matata,
Det är ord som är bra.
//super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0