Vilodag ... eller

 
SUPERFARMOR
 
SÖNDAG
150913
Sture
GRATTIS
Grattis
Daniel
40 år i dag.
 
DAGENS CITAT
 
GOD MORGON MIN TROGNE LÄSARE,
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Jag vaknar sent i dag.... var jag trött eller??
Jo det måste ha varit så.
Jag vakna vid 08.30.
Fantastiskt.
Min frukost är bara att njuta av, men jag kommer på att jag skall bort i dag.
Så hopp in i duschen och fixa på med kläder och så.
Nu är det bara att köra.
 
Jag möter Camilla på Statoil.... hon och Linus skall lyxa till lunchen, donken.
Jag far vidare och hamnar i Bremora.
Trevligt tycker jag ... prat om ditt och datt. Lite Aloe snack och så.
 
Nu är det hem som gäller, lunch till mig också....
Gubben ligger på soffa och ser allmänt skiten ut.
Han mår som han förtjänar.
Dåligt.
 
Jag fixar kaffe och hård smörgås.
Det får bli min lunch i dag.
Det är skittråkigt hemma ....tar en sväng ner till Brinken.
Där är det vaket i alla fall.
 
Fikar sitter i soffan och är seg potatis.
Bör ta mig hem och kolla läget.
Hemma är mat på G och det är ju OK.....
 
Tar mig en liten koll på datorn och upptäcker att jag har en nu....
Så då är det bara att komma i kapp.
Det var inte så jobbigt hade bara torsdag, fredag, lördag och söndagen att ta i kapp.
 
Nu TV och sova, tidig morgon i morgon.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA
Det är ord som är bra
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0