Barn kalas

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 14
SÖNDAG
160410
Ingvar & Ingvor
GRATTIS
 
GRATTIS LILLA
JAKSSON
 
DAGENS CITAT
 
Man skulle nog kunna bli botad från sina fel
om man inte trivdes med dem.
 
av; Drottning Kristina
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Har nu kommit upp och har en liten huvudvärk.
nej jag är inte bakis... jag drack inget i går.
Men det känns lite tungt och det är nog brist på vatten.
 
Jag fixar mig en god frukost och njuter av den
medans Linus sitter med sin och kollar på surprise egg´s
öppnande.
 
Han är så skön, fötterna på bordet, en smörgås i
handen och upprepning på vad dom säger så klart,
på engelska då.
 
Jag har nu njutit av min frukost och nu kommer jag till mitt
kaffe som är ny kokt och doftar gott.
Lugna gatan är ett faktum innan alla vaknar till liv.
 
Linus kollar på Jake och äter en liten frukost.
Han är inte stor i maten i mellan åt.
Jag har nu ett litet samtal med Nea om Haylie.
 
Det ser ju inte så bra ut.
Undra vad läkarna kommer fram till
det är mer prover som skall in och det tar väl tid detta.
 
Jag åker med till Salem för att träffa Nea och Jimmie. Det är väl lite som skall
diskuteras, men ingen är riktigt där och redo att diskutera.
Men jag vet att jag blir mycket orolig. Jag kommer att följa med nästa gång.
 
Nu drar Ellie och Fredrik vidare och då är det bara att
åka hem och invänta kalaset på Passvägen 3.
Jackson blir 2 är i dag.
 
Det vart lite kaffe och tårta och så var vi sist på plats.
Linus och Jack lekte och det fungera bra.
Nu blir jag så trött att jag känner att jag vill sova.
 
Men lite middag hos Camilla bara sen skall en sliten tjej sova....
bara komma i säng och sova. Det är fan inte klokt vad trött jag blir.
Vet inte om det behövs en vecka nu eller så.
 
Nu är jag i alla fall hemma och skall bara slappa på sängen.
Jag vet att jag kommer att somna långt innan Ari 
kommer till sängen.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0