Barnbarns helg

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 15
LÖRDAG
160416
Patrik & Patricia
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT
Problemet med våra unga lovande
författare är att de alla är i 
sextioårsåldern.
av;
Somerset Maugham
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna av ett behov på toa.
Så det var ett måste,
Skall passa på att gå och fixa lite frukost till mig.
Här sover alla små skitarna och jag  skall vara tyst.
Telefonen ringer och min dotter berätta att det var
Linus som ville prata men han gick till pappa
för sin frukost.
 
Vi skall dit lite senare så jag prata lite med dottern,
dom skall in och hämta en beställd klänning på 
H&M
 
Nu till min frukost,
Jag hinner inte ha en njutande sak.....
Tror dom är på G nu the kids
 
Och det blev frukost till dom också...
Joline vill ha O´boy och smörgås och Haylie vill ha mjölk och smörgås.
Vi tar en repa ner till Linus för en kaffe till farmor/mormor.
Sen skall jag titta på bil med gubben.
 
Klockan rasar på Rickard och Jessica kom över till Camilla.
Skoj att träffa dom. Fikar och snackar klockan går och
nu skall dom i väg så jag tar bilen och plockar upp gubben.
 
Kollar bil, en röd Peugeot..Kan bli min kanske.
Testar den och den är OK tror jag.
Jag har ingen aning om hur bilen skall vara eller så.
Så gubben måste ta sig en titt.
 
Nu tar vi lunch på Donken sen bär det av till
lekslottet.
Haylie
Joline
Ukkie och Joline
 
Middag hos Camilla & Thomas.
Bus med barnen och Wilma.
Linus the payret.
Wilma
 
Hem för medicin på Haylie och vad hon är trött.
Lika så jag och Jolin, dom får nog somna innan jag hoppar i säng.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0