En dag till som skall vara speciell.

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 16
ONSDAG
160420
 Amalia & Anette
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Det finns två mål att stäva efter i livet; 
för det första att få det man vill ha,
och där efter njuta av det.
Det är bara de allra visaste
som lyckas uppnå det andra.
 
av; Logan Pearsall Smith
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna med ett ryck... hoppa nästan ur sängen, 
vad var det??? Helt plötsligt låter min klocka
och jag har inte ställt den.
Klockan är bara 06.47....
 
Men jag funderar jag...kan vara någon som tog farväl.
Men det återstår att se senare i dag,
Nu till morgon stöket som är rutin .
Duschen...kläder...frukost.
Häpp.
 
Vilken morgon jag har solen lyser som aldrig förr. 
fyra grader och stigande...ser lovande ut :)
 Så då skall jag bara se tioll att min dag blir bra.
 
Har dock fått så himla ont i magen och har
så där trettio ton på axlarna.
Varför???
 
Ja jag tar en sväng till  Brinken och kolla 
läget med Linus..En kaffe och så var det bara att dra till jobbet,
börjar 12 och känner mig så tung i bröstet
 
Får en kram av ssk och mina kollegor.
Jag skall jobba med Anki och Camiila.
Så det är ju bara att känna hur bra det kommer att bli.
 
Vi skall nog ta en timme i taget.
Lunchen först, och biltransporter till måndag.
Eftermiddags kaffet kom och det var en nybakad kaka
av Jill och den var så god, jo jag tog en ryta för jag har svårt att motstå.
 
Inge extra socker fick stå över.
Ja lite eftermiddags pyssel,
Och nu har vi middag å G det är lugnt och det är
bara att samla in dom i en hörna.
 
Vi tre slutar alla klockan 21.
Jag bytte skåp också, nu är jag inne på
omklädningsrummet efter vaktmästaren.
Så jag och kollegor Anki och Camilla har här...:)
Maria från D-sidan också.
 
Nä tack för i dag far hem nu, skall
bara fika lite.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER FARMOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0