En söndag att fylla.

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 16
SÖNDAG
160417
Elias & Elis
GRATTIS
 
 
DAGENS CITAT
 
Den som fruktar döden
Gläder sig inte åt livet.
 
 spanskt ordspråk.
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Snacka om att sova tungt....
Jag vakna 07.15...oj vilken sovmorgon.
Jag och Haylie låg utslagna länge,
Jag tassa upp och lät Haylie sova vidare.
 
Fixa frukost till en nyvaken Jolin och mig själv.
Vi hinner nästan äta klart innan lillasyster kommer upp,
Hon har mitt och Jimmies dåliga morgon humör.....
 
Ha ha ha kul att se ett barn med egen vilja och ett sjukt taskit humör.
Jag kan ju bara säga att det blir lindrigare med övre åldern...
Typ 45 + och uppåt ha ha ha.
 
Nå väl lite frukost i surkarten och hon faller in i vanliga söta Haylie igen.
Hon är så cool, Alla har sin grej och man älskar dom för sin egen sak.
Det är ju så dom är mina hjärtan.
 
Min dag går vidare och jag skall nog kolla lite vad som kommer att hända här och nu.
Planerat lite lek med Linus. Vi tar först en liten lunch och sova lite om man heter farmor och Haylie.
Vi måste ju vara pigga för lek sen.
 
Lite stoj hemma först innan vi drar till Linus.
 
Och fam. Karlsson/Westerberg i Södertälje kom förbi.
Kul för då blev det picknick med glass.
 
Här fina blommor på Storvretens parkering.
 
Tvättstugan väntar och det är ju inte klokt vad mycket man skall hinna i dag.
Jag är redan slut. Men som sagt ner till tvättis.
Solen uppe fortfarande klockan 17.40
 
Tänk att det är så himla tråkigt att tvätta....
Man sliter och sliter, enda fördelen är allt blir torrt och vikt.
Bara att lägga i skåpen.
 
Juhani tar upp de sista.
Tack älskling.
 
God natt för mig helt slut.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0