En träff med Partan :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V, 14
TORSDAG
160407
Irma & Irmelin.
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
Goda böcker är
sanna vänner.
av; Francic Bacon
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Så är en ny dag på G och denna dag börjar som de
flesta dagarna med att jag jobbar. Så det är fixar tid.
Värmer upp kroppen så det känns behagligt.
 
Frukost...den njuter jag av i fulla drag, smarrigt.
Det är så bra med frukost, man blir på bra humör och jag vet 
att mitt kaffe kommer snart :)
 
Det är en lätt stigande värme i dag....4,5 när jag klev
upp och nu när jag äter 5.4 :) .
Lovande dag.
 
Väl på jobbet har jag en bra jobbar dag, jag är på golvet med Camilla :)
Maria har vår dam och där är det massa att göra.
Man det är skönt för mig att man kan vara på
golvet och rodda runt.
 
Camilla är en underbar kollega att jobba med, hon gör allt så himla bra,
lätt som en plätt. ACP kommer in klockan 12, det är också en kollega som jag gillar.
Vilket team vi är.... Det är så fantastiskt att ha tjejer runt sig som gör bara,
Vi har en ny timmis också...Johanna hon jobbar också i kväll
och även Simon kommer för kvällen.
 
Så hinner jag att göra massor....Jag är med på
aktiviteter och det är en rolig stund.
Vi kastar mitt i prick.
Kul sak.
 
Jill som är ansvarig för aktiviteter är makalös duktig, så bra upplägg.
Dagen fortsätter men fika och lite list framtagande.
Men allt lider mot sitt slut och jag skall hem,
hämta kavajen från Brinken till
Juhani.
 
Han skall på begravning igen....
Tungt, hoppas det blir den sista på ett bra tag.
Kan inte vara kul att ha det så.
 
 
Nu är jag på väg till Partan och jag kommer att få en fin kväll.
God mat kycklinggryta, ris och tomatsallad.
Mumnsigt bubbelvatten med lime.
Super gott.
 
Anette lätta på hjärtat och berätta lite om sonens
hårda resa...som nu är canser fri för två år :)
Kramar till er...hela familjen som har slitits så hårt.
 
Kvällen rann förbi och nu är det redan dags att fara hem.
Partan skall jobba i morgon och jag skall köra sonen till läkaren igen.
 
Väl hemma hittar jag Juhani som har varit på en minnes stund igen.
Nä killen nu får livet vända.
 
Jag hoppar i säng nu....
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0