Fredag...en helg på G :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 17
FREDAG 160429
Tyko
GRATTIS
Stora kramar till lill pärlan som
blir hela två år.
Grattis
 
 
DAGENS CITAT.
 
Alltid hade han sagt:
ja jag älskar dig.
Men menat:
 
Älska kan jag inte men jag kan
göra kärlekes gärningar;
dess apspel och pantomim.
 
av; Hjalmar Söderberg
 
VÄLKOMMEN TILL MIN MORGON.
 
Drömmar kan gäcka en till vansinne,
drömde att jag har gått upp sådär 150 kg....:)
Det blev svettigt på morgonen,
så när jag vakna trodde jag på drömmen men
insåg snart att det bara var en dröm.
 
Gubben berätta att vi har haft elavbrott, 
hans klocka hade stått och blinka vid 3 tiden.
Tur att min inte går via väggen :)
 
Nå väl en stund av njutning på hög nivå.
Frukost.
 
Och nu kan min dag ta fart.
Jag plockar upp Maria för att åka och tanka....
Inte fan blev det tankat, jag fick problem.
Jag löser det sen.
 
Jag for hit och dit och vi har en bra morgon trots allt.
Jag tycker om när det fungerar allt och att man kan se till att vi har det bra.
Jag beslöt mig för att fixa lite här och där, 
Jag har nu fixat 18 och bädda sängen.
 
Slutar 14 idag, det känns helt underbart, jag gör helg nu..
Och jag har till och med fixat en lie week end för Ari och mig på
......slott , vi checka in 14 i morgon.
 
Så jag hämtar Camilla och ser till att hon kommer till
mig för vi skall åka från oss till Haylie.
Kalas dags.
Gott till kaffe
Haylie blev glad och det var ju kul. Massa paket och massa gotta att äta.
Här skall Haylie blåsa ljus.
Fin hatt
Söta systrar
Snygg böna 
Farmors pippilotta
Linus hitta hår tork
Nea försöker fotta Juhani
Massa paket
Hon kan också.
Man kan se arg ut...:)
 
Vid 20 tiden blir det lite sallad och lite egen tid, packa lite och
göra färdigt för morgondagen. Nu blir det "let´s dance" och lite slappa på sängen.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0