Hämta ny medicin

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 17
DAG 118
ONSDAG 160427
Engelbrekt
GRATTIS
DAGENS CITAT.
 
Det är lättare att lura många
än en ensam.
 
av; Herodotos
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ja....Jag har tillökning i plånboken...Hurra:)
Men bara tills räkningarna har gått då blir det damm puff.
Men vad gör det?? Jag har ett bra liv, bra gubbe, underbara barn,
svärson och svärdöttrar, gudomliga barnbarn,
ett arbeta som jag älskar, kollegor som är helt underbara,
En bästis, och några vänner.
 
Vad mer behöver jag??? Inte är det mycket,
jo kanske det där lilla extra att ge fan i att ständigt plock och fixa och dona.
Jag kan ju bara se till att det skulle fungera till 100%.
 
Nå ja nu är det en ny dag och jag skall till jobbet,
börjar sju. Vet inte med vem jag jobbar men det är ju OK,
spelar ingen roll. Mina kollegor :)
 
Ja jag far och hämtar Maria så bär det av mot Midsommarvägen 
Väl på jobbet är det bara att starta planera och att se till att allt är som det skall.
Upp med gäster och duscha dom och se till att frukosten är på plats.
Morgonen har passerat och vi alla är nöjda.
 
Lunchen kommer och alla sitter vid bordet gäster och personal.
Ser riktigt trevligt ut, vi har en fin stämning här på 1B.
Hoppas vi alla kan ha det för alltid.
 
Vi har även ett enhetsmöte med A + B, där vi går igenom alla händelser
och hur vi går framåt tillsammans mot samma mål.
Även en lista skrivs med lite saker som fattas.
Fin porslin till söndags middagen.
 
Jag tar min lunch och även 30 min off, är på G till SöS.
Skall få ett smärt plåster och testa om det fungerar.
Skall ha det på natten...Och om det hjälper skall jag få de på recept
bara 1000:- för 30 dagar.....Fan sjukt....
 
Själva plåstret
På handen
 
Ja kvällen inleds med lite koll på FB och lite nyheter, man skall hålla sig uppdaterad.
Och det är inte så mycket annat att göra just nu.
 
Har kollat nyheter och annat på tv men är seg nu och tror jag skall sova.
Så jag hoppas vi ses i morgon igen...
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0