Helt ny vecka :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
VECKA 14
MÅNDAG
160404
Marianne & Marlene
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
 
Vem som helst kan fela, men bara
den dumme framhäver sitt fel.
 
av; Cicero
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Då är man vaken efter att jag somna om när Ari gick till jobbet.
Han måste vara den mest glömska mannen.
Har kommit på att han använder detta för att slippa ta
ansvar för vissa saker.
 
För alla lösen till spelen och allt de roliga det minns han klockrent.
Lite mer viktiga saker som ta soppor med sig,
(dom står vid dörren , vid hans skor)
Eller ta en liten medicin för onda knän, eller
det jag ber om.
 
Det är som bortblåst i hjärnan , för han orkar inte,
Ser att min son (minsta) också kör 
med den tekniken .
 
Nu jävlar skall det bli lite annorlunda.
Slöa gubbar är något jag inte gillar.
Gör om gör rätt.
 
Så min morgon efter en varm dusch, för att tina upp mina händer.
Jo det är nog lite så, super kalla händer.
Lite frukost och som alla vet är den super god.
 
Då har jag även fått i mig en lunch och planera att ta mig till
affären. Måste ha lite saker, mjölk. bröd, frukt, ost och annat.
Camilla bjuder på eftermiddags kaffe, men skall toppa håret först.
 
Nä detta var inte OK 350 kr för lite toppning av håret.
Men herre gud han tvättade det inte ens....
Ja dom kan ta betalt.
Ny frissa
 
Och så skall jag nu hem för att göra maten...Spagetti, köttfärssås.
Lätt som en plätt orkar inte med något annat lång kok.
Då blir det lite lättare.
 
Vi blev tre på middagen, kil att Juhani är hemma ibland.
Jag skall nu ta mig till soffan och för djupa mig i en slapp
position för kvällen. Lite avslut på en bra dag.
 
Lite kaffe och lite mer slöande nu i sängen
kan aldrig vara fel.
 
God natt. 
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0