Jag drar på lite i dag...

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 15
FREDAG
160415
Olivia & Oliver
 
GRATTIS
 
Grattis gumman på namnsdagen
 
DAGENS CITAT
Jag tror inte det skulle finnas någon
vetenskap alls utan intuition .
av; Rita Levi Montalcini
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.

Min klocka ringer och jag stiger upp.
Tror det tar två sekunder för min kropp att kyls ner.
Jag har en så kall lägen het att man får frostskador på fötterna.
 
Så morgon nushen är klar återstår en god vetenskaplig frukost.
Och pricken på pannkakan en kopp varm god utsökt
kaffe.
 
Så nu hinner jag till jobbet utan att stressa allt för mycket.
Min dag har just fått igång hastigheten.
Och jag har inte någon stress.
 
Så väl på jobbet har jag en intro i dag också, Monica,
Hon kommer från 2:an och skall bara kolla rutiner.
Hon är en bra kollega och kommer nog att tycka om att jobba här.
 
Jag och Nega och Nurgul jobbar i dag, det går så bra
och vi blir klara i tid.
De som jobbar kväll kommer in 12 och 12.30 aria och Camilla.
Vi har en liten rapport och sen tar jag och Monica 3 st till bowling.
Här hinner jag också att skriva ett brev som ev. skall 
till chefen.
 
Nu är det bara fika och lite annat som skall fixas.
Jag slutar 15.30 och skall till Salem och plocka upp barn.
Hinner med en kaffe i Salem. Nu vill barnen åka och träffa ukki.
Så då är det bara att fara hem.
 
Här är middagen på G och det blir spagetti och köttfärssås.
Haylie äter med stor aptit och låter hela tiden, så kul att hör.
Namn namn namn
 
En kväll med häng i soffan... sen blev det natti natt på två flickor,
den stora först.
 
Slut för i dag.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0