Jag har en fest att gå till i dag

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 14
LÖRDAG 
160409
Otto & Othilia
GRATTIS 
Super grattis mammas lilla sessa......
 
Du blir visserligen 30 men kommer alltid att vara min sessa <3
GRATTIS Camilla
 
DAGENS CITAT
 
Jesus dog för våra synder.
Ska vi då göra hans martyrskap meningslöst
genom att inte begå dem?
 
av; Jules Feiffer
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Liten sovmorgon och det är lite tröttsam morgon.
Ja vist har jag sovit bra... jo inte skall jag klaga.
men det är lite tungt i skallen nu på morgonen.
Lite ont så smått.
 
Tar mig in i en dusch och fixar en frukost.
Vi skall nu se till att allt är bra och att jag kommer i form.
Medicinerat huvudvärk och hoppas på bättring inom kort.
 
Har grattat Camilla på FB så det är klart.
Nu skall jag och Ellie göra stan osäker ...särskilt Skärholmen ;)
 
Mot shopping och det kan ju bli lite...eller???
Ellie och Fredrik skulle bara köpa till Camilla.
Och jag skulle bara vara med.
 
Det blev byxor till mig, tröja + skor till Juhani,
skor till mig, jamas till små knattar, 
parfym till gubben.
Kavaj till mig.
 
Inte alls farlig summa... bara runerad så här många dagar innan lön.
Hoppas att vi överlever. Det skall vi nog fixa.
Nu är det fika hemma innan vi far ner till Brinken på 
Party....
 
Här kommer några bilder 
Camillas kväll
Astrid i fin klänning
Annelie och Daniel
Minb älskade bror Hasse
Min svägerska Marianne och brors barn Jane
Ellie
Fredrik
Fru Sperrow...och Kim
Emelie
Thomas och Camilla dansar
Jag och gubben
Kim och Wilma
Camilla läser alla kort....
 
Så tog jag barnet med mig hem så han får sova i fred.
I ny jamas.
 
Lite koll på datorn först. 
Jag skall kolla lite på tv och slappa lite...
blir barnkalas i morgon då Jack fyller 2 år...
Har hitta en bra present till han 
 
 Har nu fått nog av dagen så jag säger 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0