Jag lämnar mars nu :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 13
TORSDAG
160331
Ester
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
Älskaren har de alla goda egenskaper och
alla de fel som den äkta mannen saknar.
 
av; Honoré DeBalzac
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Då har jag lyckas med att ha sovmorgon
HUGO.
Och det känns bra.... I dag skall jag till
Brinken och lämna saker innan jobbet.
 
Och plocka upp Maria vid henne.
Tänkte på gårdagen, när vi åt tårtan där....
Hade ingen större reaktion på sockret.
Kändes utmärkt.
 
Så jag har sovit bra och känner mig pigg i dag...denna sista dag i mars månad.
Kan summera att den har varit bra för mig och en smula tråkig också.
I det stora hela är allt bra. Barnbarn har man goa med och mina egna har 
man pratat med och se till att de mår bra.
 
Det finns en plats i mitt hjärta som blöder lite extra varje dag,
en saknad som är så tung vissa dagar.
Tindra och Lukas...
mina hjärtan. 
Farmor tänker dagligen på er.
Ni finns i mitt hjärta hela tiden, vi kommer att ses igen.
Och det är snart hoppas jag. Kramar till er från oss alla.
 
Jag tar en sväng för bi Brinken för att lämna
saker till Linus från Fam. Annorlunda och så fluff fluff
som Nea gjort till "Linus"
 
Jag blir bjuden på kaffe och lunch.
Jag färgar håret på henne och sen var det lite Aroow .
Nu blir klockan mycket så jag skall i väg till jobbet.
Kör ner till Maria plockar henne och sen
WRRROOOOMMMMM
 
Nu är vi på jobbet, tänk vad fort och enkelt det går att komma dit.
Och en eftermiddag med Johanna och Emilie.
Kvällen löper så bra och dessa tjejer är fantastiska.
 
Nu är det hem färd.
Vi tar Bumble bee och han rullar tryggt hem.
Tack för i dag Maria,
hälsa familjen.
 
Upp till mig... Upptäcker att sonen inte är hemma.
Morr, han är ju sjuk!!!!!!
 
Kolla tv sova sen,
tidig morgon i morgon.
 
God natt.
  
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0